Totul despre vânătoare | Arme şi muniţii | Câini de vânătoare | Atlas cinegetic | La gura sobei | Reţete culinare vânătoreşti | Vânători din alte epoci |
Masina pt vanatoareModeratori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
52 mesaje • Pagina 1 din 2 • 1, 2
Masina pt vanatoareSalut,
Ma gandesc sa iau o masina 4x4 pentru vanatoare. Am in vedere urmatoarele criterii: - va fi o masina sh - pret maxim 8000 euro (cu toate taxele) - costuri de intretinere - diesel - vanez in zona de campie - deal, padure - va fi folosita ocazional si ca a doua masina de familie In banii astia ma incadrez fie la un Duster de prin 2010 - 2011 pe la 80.000 km, fie la una din marcile consacrate offroad (Land Rover, Suzuki Vitara / Grand Vitara, Nissan etc.) de prin 2005 - 2006 pe la 180.000 km Cat de des ati avut la vanatoare nevoie de diferentialul blocabil (care nu este inclus la Duster)? Ce recomandati? Va multumesc anticipat. Cu respect, LucianC
Re: Masina pt vanatoare L200 - It's all you need!
Re: Masina pt vanatoareAgree with You Salut, In zona de campie si de deal rare ori vei gasii in cadrul unei partide de vanatoare conditii de Off Road Mediu si Hard, unde ai nevoie de o masina cu adevarat dedicata off road-ului cea ce inseamna ca, daca nu esti pasionat de Tankuri si noroaie poti scoate de pe lista Nissan Patrol si alte tractoare. Daca vrei sa o folosesti si ca masina de familie alegerea este putin mai dificila. De ce?... pentru ca trebuie sa indeplineasca conditia de confort si de spatiu pt familie plus capacitati off road si on road acceptabile. Mai trebuie sa iei in considerare faptul ca masina care o folosesti la vanatoare va vedea multe noroaie, crengi, pietre Etc. Intradevar, un Pick-up este potrivit pentru acest gen de activitati si aici ma refer la L200, Hilux etc... care pot fi folosite si pentru RAlly Raiduri. Concluzia....vrei sa te tavalesti serios in noroi.. Patrol is the God... vrei ceva soft dar care nu te lasa la greu? L 200, Hilux este mai mult decat potrivit. Si, DA am avut nevoie de diferential Blocabil.
Re: Masina pt vanatoareStrict pentru vanatoare o sa ai rare ori nevoie de dif. blocant, dar vei avea nevoie de anvelope M/T.
Daca vei folosi masina des si on road anvelopele M/T sunt destul de zgomotoase. Duster este un SUV cu veleitati de offroad usor.( pe sleauri desfundate vei ramane acolo) Cauta o masina cu sasiu, reductor si 4x4 ne permanet. Daca are si blocant/blocate cu atat mai bine. Ca motorizare te sfatuiesc diesel 2500 cmc in sus. Atentie peste 3000cmc se platesc accize IMPOZIT injust de la 2501cmc in sus Ca marci si modele in ordinea preferintei mele ar fi: Mercedes G Toyota LC sau Hilux Nissan Patrol sau Terrano2 Mitsubishi Pajero sau L200 Range Rover Suzuki Samurai sau Jimmy Hyundai Galoper sau Terracan O masina cu 3 usi va avea spatiu interior mai mic dar este mai manevrabila in teren. Cele cu 5 usi cara mai multi vanatori,caini bagaje dar si manevrabilitatea in teren scade. Restul sunt SUV-uri ..... "Through Performance to Type"
Re: Masina pt vanatoaredaca vrei un L200 iti vind eu unul ... si are si MT si blocant ...
de cind il am merg cam prin aceleasi locuri prin care mergeam si cu papucul care nu era nici macar 4x4, ce sa zic de blocant ... doar ca merg mai fara grija masina e pina la urma mijloc de deplasare pina la locul vinatorii, restul se face "la picior" ... eu unul nu am folosit blocantul decit sa verific daca functioneaza ... este drept, vinez numai la campie unde teoretic te bagi in "troaca" doar daca vrei pentru ca ai, in general, pe unde sa ocolesti ... Galloper este de fapt Pajero facut de koreeni ... pe mine Pajero nu m-a impresionat insa nu as zice ca am experienta extinsa cu masina .. in plus am condus numai cu CV automata ... Patrolul e o masina care merita tot interesul insa e grea a naibii, si la noroi asta mai degraba penalizeaza! Hilux e o masina care isi tine pretul muuuult prea bine si nu cred sa gasesti masini rezonabil folosite la pretul dorit de tine ... ar mai fi Navarra care e cea mai "de sosea" dintre pick-up-uri si se si gaseste in Romania (au innoit parcul auto de la Petrom) ... unii se pling de fiabilitate insa la SH asta e chestie de, hmmm, noroc!? Vitara are to ce-ti trebuie, e ceva mai usurica, ceva cam mici motoarele insa cu reductorul ar trebui sa iasa din cele mai multe situatii nasoale ... insa nu e diesel (daca nu ma insel) Land Rover-ele au destule probleme de fiabilitate iar G-ul e destul de scump ... ar mai fi Jeep-urile insa nu stiu daca la 8000 de iepuroi ... iar masinile alea la 180.000, hmm!? eu unul as insista pe o masina buna nu pe un numar maxim de km!
Re: Masina pt vanatoareLuand in clacul impozitul aberant la motoarele mari - deloc de neglijat mai nou- cele mai bune variante sunt;
- Un Suzuki - Samurai sau Vitara, functie de ce gasesti si la ce pret, si mai ales daca te multumeste o masina mica. Sau Grand Vitara daca poti da ceva banuti in plus. - Un pick-up si aici iti recomand exact in ordinea asta: Hilux, L200,, Mazda B250, Nissan Navara. Pe langa faptul ca au motor de 2500 -modelele mai vechi - sunt in gama de utilitare si platesti un impozit modic. In plus sunt foarte fiabile, ai bena ceea ce la o masina de vanatoare e mare lucru, sunt foarte fiabile si extrem de performante in teren. Intretinerea si consumul sunt extrem de rezonabile. Eu am un Hilux din 2005 si consider ca acest tip de masina este una dintre cele mai bune optiuni pentru un vanator.
Re: Masina pt vanatoare
180.000 Hmmm ) eu am cu 2.7 la terrano 450.000 Km si hm merge perfect fara consum de ulei, porneste la -25 grade iarna la prima cheie, si nici nu face nazuri la motorina iar ca fiabilitate a motorului nu am ce sa reprosez. 180.000 la suzuki benzinar insa e mult poate ca vei auzi de G-uri sau Toyote cu aprope milionul de Km! "Through Performance to Type"
Re: Masina pt vanatoareMai depinde si distanta pe care o parcurgi de acasa pana la locul de vanatoare.Eu am o Lada Niva cumparata de noua in 2007,motor 1.7 euro 4,piese ieftine,cauciucuri ieftine,buna in teren,compacta,scurta,altfel spus ideala in teren.Pana acolo insa,pe asfalt e naspa,scutura,are balans marisor,inauntru e cam mica(oricum mai mare ca un Samurai),portbagajul e limitat(bracul meu incape la fix,sau un mistret sub 150 kg),finisajele sunt...rusesti.Datorita capacitatii limitate de incarcare,a confortului redus la drumuri de peste o ora de condus si pt ca doream o masina de teren cu care sa pot merge si cu familia in concediu in natura,cu cortul,in urma cu un an an luat un Nissan Patrol din 1998,170.000 km,cu 4 usi cu care sa merg la vanatoare la distante mai mari de oras, si cu familia in excursii.De atunci,nu am mai mers cu Lada...Nissanul ofera confortul unei limuzine,are AC,spatiul pt pasageri si bagaje e ff generos,am montat un portbagaj cat plafonul masinii pe care pot sta la panda, iar posibilitatile de up-grade la masina sunt limitate doar de buzunar sau de imaginatie.Masina are diferential blocabil de fabrica,punte fata si spate,in teren fiind penalizata doar de lungime(are 4 usi). Sunt convins insa ca este mai capabila in teren decat oricare din autoutilitarele recomandate de antevorbitorii mei.
Iti doresc multa bafta in alegere,sa ne spui si noua ce ai ales si de ce!
Re: Masina pt vanatoare
Sa nu pui pariu ca e posibil sa-l pierzi. Am mai castigat unul similar...
Re: Masina pt vanatoareSi daca punem acelasi sofer in ambele masini?
Re: Masina pt vanatoareEu am luat un Jimny diesel din 2009, am facut un BL de 2", pus MT-uri si nu prea am probleme. Pick-up-urile mari sunt destul de greu manevrabile in padure, avand peste 5m. Depinde ce vrei, Jimny nu e masina de transportat vanat, nici de pus 5 vanatori de 100kg/buc (merg comod max 3 inclusiv sofer), dar e buna si ca a doua masina de familie (nu pentru drum lung totusi, nu e de mers la mare ).
Re: Masina pt vanatoare
Aici trebuie sa ii dau dreptate colegului Alin3006, sunt fan si pasionat de modelul Patrol...dar...exista un dar.. sunt fan modelului de Patrol dintre anii 1990 si 1996...modelul de dupa acesti ani, si implicit cel pe care il detii este penalizat de greutatea si marimea lui...este masiv.
Re: Masina pt vanatoaresalut baieti!
ma bucur ca s a deschis aceasta discutie..la anul..maxim celalalt..imi doresc si eu ceva de genul(max 10.000 e)100% vanatoare si off road..ma gandeam la o lada niva(3 insi cu echipament stau relativ decent..)de cca 4 mii ,euro4 de prin 2005..2006 plus de restul un up grade serios:gume,troliu,bare stabilizatoare,suspensii..roll cage..parerea mea.. plus un motor de 2000cc diesel in loc de benzinarul oficial.. ps:sau de pe net un patrol cu motor 4.2 diesel de audi A8 .2004 motorul .pret total fara inmatriculare 10.000E.. cu respect. citeste mult..invata..si mai apoi incearca!
Re: Masina pt vanatoareAm avut si eu exact dilema ta cand am vrut sa iau prima masina offroad dar si pentru familie(capra si varza).
Ca atare a trebuit sa aleg una cu 5 usi dar am vrut neaparat cutie manuala si diferentiale blocabile manual nu electric si motor diesel de 3 litri, sa nu fie masiva si .....sa ma incadrez intr-un anumit pret. Fiecare din antevorbitori a recomandat poate ce are sau ce a condus ocazional. Asa am sa fac si eu in speta recomand ce am si tu vei putea sa-ti faci o idee. De aceea e bine sa intrebi inainte ca sa iti poti face o imagine generala care apoi sa o pliezi pe necesitatile si puterea ta de cumparare. Dar sa revin. Prin 2007 am cumparat un Nissan Terrano II, 3000 cmc, 5 usi, 7 locuri(are o bancheta in spate care se poate scoate usor si ajungi la 5 locuri confortabile plus loc enorm de bagaje, caini, vanat..etc. Puteam lua si versiunea de 2,7 dar am considerat-o slabuta(punct de vedere strict personal). Motorul este al Patrolului insa la o caroserie muult mai usoara, mai subtirica si mai zvelta. Am umblat bine merci cu el prin Europa la un consum de 9-10 litri/100km. Cam mult la drum asa lung fata de o limuzina insa in conditii de iarna...este ideal. Caroseria este incredibil de rezistenta, are sasiu...recomand !!! Inconvenientul este de departe mizeria de impozit cu care ne taxeaza nu Statul(notiune abstracta) ci cei care-l conduc. Cealalta masina e un G scurt luat de aici la printr-o conjunctura fericita fiind o ocazie de neratat. Inca nu l-am scos la aer sa vad ce poate(a trebuit restaurat cat de cat) dar o voi face cat de curand. Aceeasi cilindree, acelasi impozit dar merita. Inauntru este mult mai spatios decat Nissanul, avand caroseria patratoasa). Inconvenientul e ca tot trebuie sa ridici scaunele din fata pentru a pune pasageri pe bancheta. Eu vanez la campie dar am fost si pe dealuri, namoale si padure cu Nissanul. Am ramas "semn" in camp impreuna cu un Navarra, fara discutie, cand ne-am trezit pe o tarla mustind de apa insa fara sa se vada, pe un sol ciudat, in schimb nu am ramas pe dealuri pe drumuri desfundate si sol cleios. Aici deja anvelopele isi spun cuvantul. Este adevarat ca sunt masini grele si deci dezavantajate fata de cele usoare. In concluzie sunt multe de luat in seama si va trebui sa faci compromisuri. Unul important este mizeria de impozit, deci, mergi sub 3000 cmc, altul nu e numarul de kilometri ci starea suspensiei(vorbim de masini SUV, offroad)care e solicitata la greu in teren, si starea motorului(compresie), apoi comfortul familiei si al tau bineinteles....multe inca dar ii las si pe alti colegi sa mai adauge. Spor la cumparare !
Re: Masina pt vanatoareEu sunt adeptul masinilor scurte, in 3 usi pt vanatoare si offroad, poate si ca vanez si la munte unde un pick-up este primul care renunta datorita manevrabilitatii reduse. La campie, deal sunt de accord ca pick-up-ul e cel mai bun. De aceea parerea mea e ca Suzuki Grand Vitara 2,0 diesel sau 1,6 benzina in 2 usi sunt perfecte din orice punct de vedere(impozit, utilitate, comfort, familie) si iti mai raman bani de up-grade-uri.
Re: Masina pt vanatoare
@armi eu ziceam ca nu numarul de km e relevant cit starea masinii ... prefer una intretinuta bine cu 250k reali decit una declarata cu 150k sau mai putin ... in plus, km aia sunt de cele mai multe ori, cum sa le zic, "cosmetizati" ... am mers (ca pasager) cu Niva si am ramas impotmolit untr-un sleau ascuns sub zapada proaspat cazuta ... a ramas suspendata; masina nu a avut nici o vina, saraca ... pe sosea insa nu se comporta tocmai bine; in special frinele bruste o deranjeaza destul de tare noroc ca nu tineau prea bine daca ai drumuri in padure, intr-adevar, pick-up-urile mai mult incurca ... oricum, nu exista masina care sa te scoata din "toate cele" ... adica vorba aia, mai ramin si tancurile impotmolite ... in plus cind afli ca ai nevoie de blocant e, in general, prea tirziu
Re: Masina pt vanatoareAm uitat sa precizez ca G-ul l-am luat scurt tocmai din motivele precizate de voi. Si apropo de blocante, am ramas "semn" cu Nissanul terrano II din cauza ca masina a ramas suspendata, in rest m-a scos din toate belelele in care am binevoit sa intru.
Am fost pasager(trei pasageri plus soferul) intr-un Mitsubishi Pajero scurt la o vanatoare iar soferul a mers pur si simplu prin padure, ocolind copacii urcand un deal al dreaq de inalt si apoi a coborat prin niste ogase, torente, de m-a bagat in boala. N-as fi crezut ca masina aia poate asa ceva, dar nici cu soferul nu mi-a fost jena. Vorba ceea, "the ride of my life". Avea insa cauciucuri "cataratoare" cramponate numai bune sa se infiga in lateralul santurilor. Cred ca eram galben..... Nu-s practicant de offroad dar atunci am vazut ce inseamna si recunosc ca nu m-as incumeta. Buna masina ! Pick-up ul e bun la ses, merge si la deal(Mitsubishi L200) daca ai cat de cat un drumeag si padurea e rara. Si asta trage ca un cal la deal, fara jena). Buna masina, are si bena(care se poate acoperi) si cabina completa cu 5 locuri. Cu o Niva(tot pasager) am zburat literalmente la deal prin padure pe un drum desfundat gen sant cu zapada inghetata. Putea a benzina in jur de ziceai ca e spart rezervorul dar...jos palaria pentru ce poate masina in maini pricepute. Pe sosea e criminala pesste 70 km/h. E mica si inghesuita insa. Pentru 2 oameni e ok. Despre Toyota numai de bine desi nu am avut ocazia sa o calaresc in vreun fel.
Re: Masina pt vanatoaredar de Mitsubishi Pinin aveti ceva detalii.... a avut careva ???
o vad mai ''micutza'' decat cele mai mari ,dar nu cat un samurai ...., si am auzit niste chestii interesante despre ea ... ca ar fi lucrat mai multe firme ....gandita de la inceput sa reziste offroad ...nu sa fie doar un suv banal ??? poate a avut-o careva si are detalii mai precise ?!
Re: Masina pt vanatoareAm avut eu pinin. Din cauza ca nu are sasiu in teren scartaie si paraie din toate incheieturile, zici ca creapa geamurile. In plus e destul de joasa si nu prea ai posibilitatea de inaltare. La mine in ograda al doilea pinin nu va mai calca decat daca ma las de vanatoare.
Re: Masina pt vanatoareCe parere aveti de Nissan X-Trail vs marci precum Hyunday SantaFe, Hyunday Tucson, Kia Sportage, Tata Safari, Ssangyong?
Re: Masina pt vanatoare
Ca si masini de vanatoare uita de ele. Poate doar daca te limitezi la a vana prepelite pe camp, in toiul verii, cand e campul uscat tun. Dar si in acel caz, un Logan face cam acelasi lucru cu bani mai putini.
Re: Masina pt vanatoare
touché @Alin3006 "Through Performance to Type"
Re: Masina pt vanatoareIn aceasta categorie intra si Toyota RAV4? la care ma gandesc sa-l am in doua -trei luni?Vanatoare mistreti ,drumuri forestiere fara noroi,serviciu,familie, vacante consum acceptabil 7,1 combinat
Re: Masina pt vanatoareSi RAV 4 tot de asfalt este, iar consum de 7% poate cu 80 km/h pe autostrada fara vant din fata sau din lateral Ș)). Iarna in zapada de 30cm si ceva noroi va fi moarta. Pe drumuri uscate in padure poti intra si cu Logan. Sunt destule teste cu 4x4 facute de baieti pe youtube, nu teste pentru a promova o anumita masina.
https://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw https://www.youtube.com/watch?v=GY9QtEgMqiI https://www.youtube.com/watch?v=1IoLDBFT0l8 https://www.youtube.com/watch?v=lU1I25SzHKM https://www.youtube.com/watch?v=UPIlXF1Gerw Ce trebuie inteles e ca o masina autoportata nu poate fi considerata masina de teren. Si BMW seria 7 exista 4x4 si Mercedes S dar 4x4 nu inseamna offroad! "Through Performance to Type"
Re: Masina pt vanatoareIa Subaru! Uita de restul tinichelelor insirate aici.
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
Re: Masina pt vanatoare"armi",m-ai bagat in ceata cu podoabele astea ,intradevar masinutele sunt de admirat cum se descurca pe teren dificil ,dar chiar ca nu am nevoie de tancuri din astea.In totate terenurile unde vanez drumurile forestiere sunt bine intretinute,mai dai de cate o groapa,de vreo piatra mai rasarita dar noroi prea putin dupa vreo ploaie,iar zapada vedem numai la televizor .In orice caz m-ai facut sa ma mai gandesc,oricum graba nu-i pana in iulie cand incep primele goane la mistreti.Am zis de Toyota ca mi-a recomandat-o un prieten care o foloseste de vreo doi ani,eu in prima faza ma gandeam la Duster Ambiance ori Laureate.Poate ma dezamagesti si cu astea .
Multam de sfat si multa sanatate
Re: Masina pt vanatoare@Dragan, daca nu ai zapada, noroaie mari, si nici santuri sau gropi de trecut, uita si de Duster fiindca e o masina submotorizata. Vorba lui Ghinda, cauta un Subaru Forester care fuge pe sosea si se descurca si pe drumuri forestiere.
Duster 1.6 cmc 16v la 5000rot/min aveam pe autostrada in ultima treapta 125-130Km/h...... cea diesel e un pic ma sprintena dar nu cu mult. PS/ or sa ma injure acum multi posesori de Duster ) Apropo' stiati ca lonjeroanele de la Duster sunt identice si aceleași cu cele de Logan?!? "Through Performance to Type"
Re: Masina pt vanatoarePentru ca in ultima vreme am condus cateva modele de double cab o sa-mi permit sa fac si eu o analiza a modelelor conduse. Asadar, cerintele enuntate de LucianC (zona de campie/deal/padure, folosita ocazional si ca a doua masina de familie) presupun, din start un double cab. Asta din cauza ca trebuie sa respecte doua cerinte majore: spatiu de depozitare marisor (cusca caine, cadavre vanate, arme, echipamente, etc) ideal complet separat de habitaclu, respectiv habitaclu comod ptr uzul familial. Mai mult, mersul la vanatoare nu presupune off-road adevarat. Sa fim serios, am fost la cateva terenuri de vanatoare, chiar si in varf la Somesul Rece, peste dealuri, fara nici un drum...niciunde nu a fost vorba de acel off-road hard, de padure, cu masini "rupte"-ntre doua prin viroage si catarari pe stanci imposibile.
Voi compara motorizarile cele mai mici de la fiecare model pentru ca impozitul e de vreo 10 ori mai mare la un motor de 3000 (2160 lei) cmc fata de unul de 2000 cmc (180 lei), in Cluj. Nissan Navara 2.5 dci 190 CP - este modelul cel mai tare la motorizarea de 2.5, dar cel mai frecvent este modelul de 144 CP. La aceasta putere impozitul ptr 2500 cmc este in jur de 900 lei, in cluj. Cel pe care l-am condus eu (4 ani) avea schimbat discul de ambreiaj, placa si rulmentul de presiune. Mai cunosc unul la Tulcea, cu aceeasi problema. Se pare ca Navara are ceva probleme mecanice in acea zona, transmisia. Consum, la motorul de 190 CP, marisor, peste 10/100 pe sosea, condus sportiv. Toyota Hilux 2.5 Diesel D-4D, 144 CP...consuma ceva motorina (masina de 5 ani). Multe probleme pe partea electrica, la bord. Crucea cardanica dusa...asa spun mecanicii de la Toyota. Extrem de instabila si moale in suspensii...in curbe am senzatia ca-mi fuge fundul. Consum...cat vrea ea ! VW Amarok 2.0 Diesel, 180 CP (Euro 5)...regele asfaltului !! La cei 2000 cmc ai sai si 180 CP noul motor, nu-i sta nimeni in fata! Impozitul cel mai mic!!! Partea electronica a tractiunii, cu diferentialul blocabil, controlul automat la coborare si alealalte sisteme care le are functioneaza ireprosabil. Am urcat cu aceasta masina la fondul de vanatoare al USAMV Cluj, la Somesul Rece, in varf de munte. De acolo am coborat cu toata conducerea, rector, prorectori in masina. Cand se uitau la panta, de sus catre in jos, le-a cam inghetat...dar, am apasat butonasul ala ptr coborare, am eliberat tot, schimbator, pedale si doar luam curbele cu volanul...de-a dreptul spectaculos sa simti 2 tone de masina mergand agale in jos fara nici un derapaj, iarna pe zapada si gheata. Puncte slabe...mi s-a dus valva EGR. Mecanicii spun ca a fost greseala mea ptr ca am condus masina ca pe un diesel veritabil, la 2000 rpm, ori asta, din cauza biturbo-ului trebuia condus mai sportiv, tinuta la 2500 rpm, ca sa se autocurete filtrul de particule. Are cea mai mare bena din gama. Consum mediu la sosea cu AC pornit si condus sportiv = 9/100. Mitsubishi L200 DC 2.5 DI-D M/T (EURO 5) 136 CP...pare cel mai slabut din gama, dar exista si motorizare de 180 CP parca. Nu am condus niciodata, nu ma pot pronunta. Voi incheia aceasta scurta prezentare cu cateva avantaje si dezavantaje ale categoriei. Dezavantaje: 1. masini relativ noi, modelele mai tinere de 8 ani negasindu-se la conditiile lui LucianC (2005 - 2006, 180.000 km, 8000 euro). 2. consum marisor, peste cel enuntat de producatori: 9-10 / 100 pe asfalt si cat vor ele in offroad (e normal, sunt masini de la 2 tone in sus) 3. masini lungi, de minim 5, metri ceea ce inseamna manevrabilitate mai dificicla pe drumuri montane, curbe stranse, etc. 4. necesita o folosinta continua. Sunt masini create ptr ferme, exploatate continuu. Altfel nu-si justifica existenta, pretul. 5. motoare mari, de la 2500 cmc in sus (exceptie Amarokul) cu impozitul aferent. 6. Indiferent de model, service-ul modelelor sub 8 ani nu este ieftin !!! Avantaje: 1. gama pare a da masina ideala ptr vanatoare! Spatiu mare, habitaclu acceptabil ptr 5 vanatori. Pe F&H cam tot ce vad este double cab. In Ungaria, preferabil L200 si Hilux. 2. Pretabile si ca masini de familie, cum doreste LucianC. Concluzia finala: motoarele pot, transmisiile pot, pentru deplasarea catre si pe terenul de vanatoare conteaza CAUCIUCUL !!! Oricati CP ar avea, sau transmisia manuala sau electronica cea mai cea, fara un cauciuc adecvat conditiilor, ramai in santz! Mentionez ca elementele de mecanica auto enuntate in post sunt ale mele, personale, in totala necunostiinta de cauza, deci va rog sa nu imi analizati greselile tehnice Traim in Romania si asta ne consuma extrem de mult timp...
52 mesaje • Pagina 1 din 2 • 1, 2
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti Cine este conectatUtilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori |
Publicitate
|