Totul despre vânătoare | Arme şi muniţii | Câini de vânătoare | Atlas cinegetic | La gura sobei | Reţete culinare vânătoreşti | Vânători din alte epoci |
Piese si accesorii 4x4Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
69 mesaje • Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Piese si accesorii 4x4Va propun sa prezentam diverse piese si accesorii care se folosesc pentru imbunatatirea unui vehicul 4x4, pentru folosire in offroad.
Enumerand categoriile de astfel de produse, gasim: -kituri de suspensie si de body-lift -anvelope agresive tip All-Terrain, Mud-Terrain si Extrem (tip Simex, Booger, agricole, etc.) -bare metalice fata si spate, cu suport de troliu sau nu -trolii electrice, 12V sau 24V -bullbaruri si alte bare de inox sau chromate -scuturi de protectie, din otel sau duraluminiu -diferentiale blocabile 100% sau auto-blocabile -inchideri de bena: hardtopuri sau capace de bena -lumini: proiectoare cu halogen, led sau xenon, bare de leduri, proiectoare reglabile din telecomanda -echipament de recuperare: sufe diverse, ocheti, scripeti, ancore de troliere, cricuri, sand tracks, etc -compresoare, inclusiv cele pentru blocanti -statii si antene radio, console de tavan pentru montare statii, camere video -baterii performante: cu gel, tip AGM, etc. -snorkele -ambreiaje heavy-duty -lanturi anti-derapante -echipamente deszapezire: pluguri si sararite -jante offroad si flanse la roti -MRL-uri -scaune, centuri, casti de protectie, comunicatii la distanta -portbagaje, corturi auto, umbrare -carlige remorcare Si, binenteles, accesorii pentru masini de vanatoare: suport de arma, sisteme de depozitare, troliu montat in bena, echipament de recuperare din namol sau zapada, huse de scaun, corturi, etc.
Re: Piese si accesorii 4x4
Ai vreo problema? Colegul ne insira cam ce ar trebui la masina si tu sari in sus? Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
Re: Piese si accesorii 4x4bine ca nu sar in jos..am vazut demult si banerul si siteul.
dar daca insisti http://shop.gtcauto.ro/ Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4
Nici eu n-am inteles comentariul, insa nu cred ca e rauvoitor,dat fiind ca @acscontactph e un tip ok in general, poate nu intelegem noi ideea? Sper...
Re: Piese si accesorii 4x4
Eu am inteles ca Razvan ne propune ca fiecare dintre noi sa-si prezinte "sculele",tocmai pentru a schimba informatii si impresii despre ce este mai bun in domeniu.Eu asa am priceput,sper ca asa este... Tragi,nu tragi...vremea... trece!!!
Re: Piese si accesorii 4x4e o discutie interesanta, am gasit destul de greu informatii despre cum sa ne dotam masinile pentru vanatoare.
ce va face masina de vanatoare din punctul meu de vedere: -mers pe asfalt undeva intre 80 si 300 km pe asfalt la fiecare iesire -sanse mari sa fie singura masina prin padure -drumuri forestiere, noroaie pana in 30cm, zapada cat cuprinde. drept urmare am ales o vitara cu motor v6 si am incaltat-o cu bfg at, ca echipament de recuperare am un troliu manual si vreo doua sufe de 8m. singura problema apare cand raman suspendat pe zapada. planuri de viitor: un troliu electric si un blocant pe spate (inca studiez, nu stiu ce s-ar potrivi mai bine)
Re: Piese si accesorii 4x4acuma nu stiu eu cit duce Vitara insa la noroaie de 30 cm At-urile nu te ajuta cu mai nimic ... si in general daca e vorba de noroi clisos AT-urile tind catre 0 ... nici pe zapada mare nu prea au mare succes, indiferent de marca!
decit blocant pe spate mai bine cauciucuri dedicate ... ambele e si mai bine ... cind te-ai blocat, sincer, e deja prea tirziu pentr oricare dintre ele ... un tractor prin preajma e cel mai bun ajutor
Re: Piese si accesorii 4x4
...daca ai sti cate raspunsuri de astea am primit de pe siteurile dedicate off-road. Ideea e ca la vanatoare nu faci extrem, si pana sa ajungi pe fond ai de impins km pe asfalt, si odata ajuns pe fond mergi pe forestiere cat poti, daca nu mai poti o iei la pas. cauciucuri dedicate...corect, dar ai mers vreodata cu simexuri de 31 cu 120 la ora? sau mai rau...ai incercat sa franezi? sau stii ce repede se uzeaza pe asfalt (cel putin cele de origine, care nu sunt resapate). pt zapada, chiar iarna asta am asistat la un experiment intamplator: zapada de vreo 30-40 cm, acoperea drumul, masinile erau echipate cu khumo kl71, simex rasapate, anvelope de iarna de sosea(nu stiu exact de care) si bfg at. pot sa spun ca impreuna cu alt coleg ce avea at ne-am descurcat net superior fata de ceilalti. desigur, ar trebuie ca fiecare sa-si aleaga gumele in functie de teren, pt mine in zona de deal...nu am ce sa le reprosez.
Pai postarea lui Razvan e foarte clara, prima reactie la ea a fost cam bizara, eu personal nu am intreles-o.
E foarte util topicul, pe site-urile de 4x4 oamenii discuta prin prisma offroader-ului participant la concursuri, iar noi vanatorii ne suprapunem cu ei doar pana intr-un punct. Partea de gume reluam discutia din alt topic, tot aici la sectiunea de 4X4. Eu am incercat toate variantele, acum am Simex-uri resapate - foarte ok din niste puncte de vedere- insa cred ca deja s-a conturat combinatia ideala pentru un vanator: AT-uri - si aici sunt absolut Ok BF Goodrich, inclusiv iarna pe zapada - si o pereche de lanturi zdravene, care te pot scoate din orice cacat la o adica. Personal, ma folosesc de un Hilux model 2005 pe care am asa: - bare de metal de jur imprejur - blocant spate ARB si compresor-ul aferent, tot ARB. Compresorul l-am schimbat recent si vedeti ca la el e o fita- de care eu nu am stiut pana nu am ars unul. Undeva, exista o supapa care regleaza presiunea din grup. Daca cel care a montat-o e normal la cap, o pune intr-o zona accesibila, pentru ca trebuie curatata des, altfel se astupa cu noroi, si trimite uleiul din grup in compresor stricandu-l pe acesta din urma. Eu am aflat treaba asta taman de la Razvan, DUPA ce am ars un compresor a carui supapa era montata de un geniu tehnic langa grup. Las la o parte faptul ca mie nu mi-a zis nimeni ca exista supapa aia - insa ca sa o curat ar fi trebuit sa ma tarasc pe sub masina, sa iau tot noroiul pe haine etc. Insa eu am aflat de supapa de la Razvan, la care m-am dus ca a facut buba compresorul vechi. M-a certat ca n-am curatat supapa si eu ca blegu - pai ce supapa? Uite asa am aflat si eu ce si cum. Cum sa repar compresorul vechi costa cam cat unul nou, am luat altul, ocazie cu care mi-au mutat si supapa intr-un loc accesibil, incat pot s-o curat si in costum si cravata. Asa ca aviz amatorilor; partea buna e ca noul model de compresor ARB e cam de doua ori mai puternic decat cel vechi, asa ca il puteti folosi cu succes la umflat roti, saltele pneumatice si alte dracii. Eu am saltea pneumatica pt cort si o umflu la compresor mai mare dragu, altfel as da la pompa de mi-ar sari ochii. - am doua trolii Warn pe masina, unul in fata si unul in spate. Va spun o treaba: pe cel de pe spate l-am folosit de cel putin doua ori mai des decat pe cel din fata din varii motive. In primul rand, cand te impotmolesti, probabilitatea de a iesi cu spatele pe unde ai venit e mai mare decat cu fata, pe unde n-ai putut sa treci, chiar ajutat de troliu; apoi am tractat pe altii de multe ori, sau al tras cu el porci, cerbi si alte lighioane mari - kit de suspensie complet Old Man Emu, merita fiecare banut, mai ales daca esti suferind de coloana ca mine. - divesrse sufe, oheti etc. Ce e pe to do list cat de caurand: - un ambreiaj heavy duty, asta e prima piesa care te lasa taman cand tie-e lumea mai draga, anul trecut era sa cad cu masina in lacul de la Calareti din cauza asta, am vrut sa intorc si nu mai tragea in panta dupa, din cauza ca imi crapase ambreiajul taman atunci - statie - un snorkel - pentru aspect si pentru ca pe camp tragi mult praf la motor - huse de scaune - ca e jale mereu - imi mai facea cu ochiul suportul ala de arma, e o dracie ingenioasa.
Re: Piese si accesorii 4x4Totusi cum se comporta un ambreiaj heavy duty pe asfalt? Auzisem ceva pareri ca nu ar fi prea ok in viata de zi cu zi in oras.Eu folosesc la vanatoare un suzuki jimny de care sunt super multumit cum s-a comportat.Bineinteles sunt total diferite conditiile de vanatoare fata de offroad agresiv. Dotari offroad nu are, atat ca e incaltat cu anvelope bridgestone dueller AT si au facut fata cu brio si la zapada si la noroi bineinteles de bun simt...Ca si masinuta e super ok dar e cam de maxim 2 vanatori cu pustile aferente. Ca si optionale a primit un carlig de remorcare care tracteaza remorcuta cateilor.
Re:
hiluxurile nu vin din fabrica cu diferentiale blocabile sau lsd pe spate?
Re: Piese si accesorii 4x4Noi,"si cititorii nostri care sunt mai destepti decat ai lor" intelegem si fara traducere din romana in romana...
stiti cum se spune:publicitate sa fie dar sa stim si noi Altfel daca deranjez pe cineva,i-mi cer scuze de parca mi-as cere drepturile ! Dar ce dreaq sa caute: -bullbaruri si alte bare de inox sau chromate -lumini: proiectoare cu halogen, led sau xenon, bare de leduri, proiectoare reglabile din telecomanda prin paduri,dealuri si campii???ca sunt pentru Dorobanti... Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4Ce parere aveti de Land Rover Discovery 1996 3.0 tdi?
Cum preferati (masinile pt vanatoare): cu bena sau fara?
Re: Piese si accesorii 4x4Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4
Daca e in "mintile ei" am o parere buna... Prefer cu bena, nu mai suport singe, par,noroi si mirosuri in masina ! Cu toti sacii si foliile de plastic posibile, tot umpli masina de toate cele. Daca mai ai si caini e tot ce trebuie...(Imi aduc aminte de o vanatoare din decembrie, unde am plecat cu un prieten, el cu caine, eu cu caine, ambii caini bagati in spate la un "G" si nu stiu ce probleme avea al meu caine, ca s-a basit pana la Buzau in continuu. Nu trebuie sa mai spun ca atunci cand ne-am dat jos din masina, eram verzi la fata amandoi !) Stiu ca nu e masina ideala de off road, dar eu merg la vanatoare, nu la off road extrem. Mai conteaza si unde vanezi, dar la cei cativa ani ai mei de vanatoare, nu cred ca merita sa investesti intr-o masina de off road dedicata si accesorizata in acest scop. Eu cred ca Hilux, L 200 si Navarra cu un set de AT-uri bune sunt tot ce trebuie. E parerea mea si o sustin. Toţi îţi vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia !
Re: Piese si accesorii 4x4Depinde ce vrei sa faci? Sa mergi la vanatoare si sa te simti bine cu cheltuieli suportabile sau sa te dai mare scotand din c...t colegii inconstienti ramasi impotmoliti cu te miri ce turisme sau 4x4-uri echipate ca vai de lume. Pana la sfarsitul anului trecut eram membru de frunte in a II-a categorie. Troliu, gume, suspensii modificate... toate cu cheltuieli si un consum de carburant frumusel. Basca lipsa de comfort datorata gumelor care te faceau sa-ti clantane dintii si a doua zi si sa-ti zornaie urechile o saptamana. Dar m-am invatat minte. Nu m-am transformat in pasager insa nici nu mai bravam. Suntem si noi in rand cu lumea. Nu mai facem urme prin zapada, nu mai tragem ca se strica ambreiajul, nu mai... Lasam pe altii! Va jur ca se poate si asa. Si aproape indiferent de zona.
Re: Re:
Nu, cel putin nu modelul asta. Cele mai noi au din fabrica un diferential central si din ce stiu eu nu toate.
Re: Piese si accesorii 4x4
Eu tot nu inteleg ce te deranjeaza...dar ai si optiunea de a ignora topicul. Daca la bare de inox si cromate ai dreptate, desi am vazut o groaza prin teren, proiectoarele de toate tipurile sunt foarte utile, iar cele cu haligem, led si xenon sunt pur si simplu foarte performante, nu fite de Dorobanti. De curiozitate, conduci masini de teren prin coclauri sibvorbesti in cunostiinta de cauza sau doar iti dai cu parerea?
Re: Piese si accesorii 4x4Postez aici deoarece este topicul deschis de tine;Vreau sa modific o Honda Ridgeline si vreau sa stiu daca poti face acest lucru?Am incercat si cu un e-mail la GTC dar nu am primit raspuns,poate-l primesc aici.
Re: Piese si accesorii 4x4
acu' eu am raspuns dupa mintea si experienta mea... nu stiu in ce noroaie de 30 cm se descurca AT-urile alea insa il felicit pe sofer ... nu am mers cu SIMEX-uri pe sosea pentru ca mie personal nu imi plac si nici nu fac trial-uri ... exista si alternativa suficient de normala la pret si la comportament pe sosea si intre MT-uri .. insa totul e relativ, ce-mi place mie poate sa fie o porcarie pentru altcineva ... cit priveste dotarile suplimentare sincer eu sunt de partea @acscontactph: de majoritatea lor posesorul se foloseste mai mult ca estetica ... cel putin din ce am vazut eu pina acum; asta e parerea mea si evident e subiectiva ... dotarea absolut necesara in cazuri de offroad la vinatoare as zice ca e bunul simt: cind ti se pare ca nu treci, te opresti si treci pe jos ... nu ca cine incearca sa treaca e nesimtit
Re: Piese si accesorii 4x4
@alin3006 1.am si optiunea sa ignor forumul , nu numai topicul... 2.conduc masinui de teren pe coclauri,preponderent in zona de munte,unde conteaza mult,dar mult de tot, sa ai habar de cateva notiuni elementare de sofat in off road...ca daca nu dai cu barele alea "chromate" de bolovani si iar te scoate paznicu' cu tractorul... Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4si daca tot suntem off topic,eu nu-mi montez sararita nici mort...
Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4@acsconract
1. Ai intr-adevar si optiunea de a ignora forumul, nu e in nici un ca obligatoriu. Ideea e ca in acest topic si fata de Razvan a fost lipsa de respect. Poate nu ti-ai dat seama de asta si imi bat gura pentru ca imi esti simpatic: eu l-am rugat pe Razvan sa dezvoltam acest topic. E drept, deal-ul include si promovare, insa pe langa asta poti afla de la el o groaza de chestii interesante. Ai si optiunea sa nu citesti, dar sa raspunzi la initierea unui topic interesant pentru multi cu " asa, si? " e lipsa de respect. Tu cum te-ai simti? Normal ar fi sa recunosti c-ai sarit calul; in loc de asta imi spui ca poti sa ignori forumul. Ei bine, iti raspund si eu in acelasi ton: " asa, si? " . Ei, cum e? 2. Poti sa inveti multe chestii de la offroaderi, in asa fel incat sa nu mai fie nevoie de tractor; de exemplu niste lumini de calitate pot face diferenta intre a ajunge acasa safe sau avte da peste cap. 3. Cum spuneam, legat de barele cromate ai dreptate, insa asta tine de gustul fiecaruia. Ca nu au nici o utilitate practica, e foarte adevarat, din acest motiv au aparut Arb si alte produse de genul.
Re: Piese si accesorii 4x4la prima lectura sincer nu am inteles despre ce este vorba;dupa aceea efectul rolling stone;constat ca suntem o gasca mica dar sensibila
eu asa cum am spus anterior "daca deranjez pe cineva,i-mi cer scuze de parca mi-as cere drepturile !" .. ...dar sararita,nu nene,nu-mi iau... Muget,deci exist !
Re: Piese si accesorii 4x4Ce va venira bre? Astenie de primavara? Lasati-o naibii de cearta!
E bine venit topicul: nevasta-mea cica la Patrula al meu pocneste ceva pe dedesubt (asta iarna cand era nevoie) cand il cupleaza. Asa ca: -tbe sa gasesc pe unu sa-mi zica ce are fara sa-mi demoleze toata transmisia -tbe sa vad ce costuri or fi... -sa-i fac reparatia -sa o vand -sa iau una cu bena ca zicea bine ce zicea colegu' mai sus... Asa ca lasati cearta si faceti-va utili!
Re: Piese si accesorii 4x4Da, bag seama ca e astenie de primavara. In fine, facem pace!
@teherau - ti-am zis si eu sa iei cu bena, dar mi-ai dat click dreapta.
Re: Piese si accesorii 4x4Asta cu "ti-am zis eu" tot astenie e! Ai zis, da am luat si eu ce-am gasit! De 2 ori am fost la Varna, ca asa era atunci cu taxa! Imi pare rau ca n-am luat G-ul...
Si ca tot tbe sa-mi iau alta: faceti si voi un topic cu taxe auto, sa ne lamurim cat ne costa un sh ... Eu l-as face ca e util, da' nu ma lasa traficul...
69 mesaje • Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti Cine este conectatUtilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori |
Publicitate
|