Totul despre vânătoare | Arme şi muniţii | Câini de vânătoare | Atlas cinegetic | La gura sobei | Reţete culinare vânătoreşti | Vânători din alte epoci |
RaduCR
28 mesaje • Pagina 1 din 1
RaduCRBuna ziua,
Sunt nou pe forum doresc să ma prezint. Mă numesc Radu Cosmin-Robert, sunt din Constanța, sunt inginer electromecanic naval și lucrez ca șef mecanic pe tancuri chimice. Până de curând nu credeam că am inclinații spre vânătoare dar niciodată nu e prea târziu să descoperi lucruri noi. De fapt, dacă ar fi să urmez tradiția familiei, bunicul a fost pădurar, tatăl tehnician silvic, eu ar fi trebuit să fiu inginer silvic. Cine știe poate că o fi "chemarea sângelui", sau doar mi-am ratat vocația. Oricum, până să devin vânător, trebuie să trec printr-un adevărat "test de inițiere" numit pregătirea dosarului, și asta începe cu invitația unui vânător mai vechi, vânător pe care încă nu îl cunosc, de unde și asemănare cu "inițierea". Unde poți să cunoști vânători? Poate în locul unde se întâlnesc atunci când nu sunt la vânătoare. Așa că am început cu spațiul virtual, poate dacă sunt acceptat virtual, coborâm în spațiul real/fizic, și poate chiar ajung să ne întâlnim și la vânătoare, alt traseu "inițiatic". Așa că accept botezul forumului (săpuneala inițiala pentru că am greșit prima postare), și poate cine știe, dacă supraviețuiesc, aștept și botezul "focului", dacă reușesc să-mi creez prieteni cu care să ies la vânătoare. Cătare plină, Radu C-R Cal 12, 9,3x62, 30-06
Re: RaduCRBine ai venit !!!
Cu siguranta ,se va gasi un coleg din Constanta care sa faca lumina in dilemele pe care le ai. cal 12 /cal 16/ 223 / 30-06 / 9,3x62
Re: RaduCRSucces Cosmine, si poate nu ar fi rau sa incepi cu o vizita la magazinul Elitehunting Constanta. Acolo cu siguranta se aduna vanatorii la "shopping" sau la o poveste. Aici pe forum domnul Violiv e un veteran recunoscut si apreciat de toata lumea, nu pot sa cred ca nu te-ar ajuta sau sfaturi in ce directie sa o apuci cu demersul tau.