Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 26 Feb 2025, 07:59

Autorizatie Prepelita

Topic pur informativ, destinat celor care vor sa imbratiseze aceasta nobila arta si nu stiu care sunt etapele de parcurs.

Autorizatie Prepelita

Mesajde sparcky01 pe 24 Aug 2015, 09:52

Salutare, am si eu o intrebare, sunt incepator in domeniu si am vazut ca s-a dat drumu la prepelita. Intrebarea mea este daca autorizatia ep care trebuie sa o iau costa ceva? si cat e valabila? si cum ar trebui sa iau pe grup restrans sau cum? nu stiu exact cum se procedeaza. Si cam ce cartuse imi recomandati pentru pasari? Multumesc! o zi buna va doresc!
sparcky01

Re: Autorizatie Prepelita

Mesajde iliealexandruionut pe 24 Aug 2015, 13:27

sparcky01 scrie:Salutare, am si eu o intrebare, sunt incepator in domeniu si am vazut ca s-a dat drumu la prepelita. Intrebarea mea este daca autorizatia ep care trebuie sa o iau costa ceva? si cat e valabila? si cum ar trebui sa iau pe grup restrans sau cum? nu stiu exact cum se procedeaza. Si cam ce cartuse imi recomandati pentru pasari? Multumesc! o zi buna va doresc!

Salut si tie,

In primul rand da un ochi pe la reguli de utilizare..ne prezentam....si mai apoi..
1.Daca esti membru cotizant de obicei autorizatia nu se plateste...intreaba la asociatia ta.
2.Da ,se ia autorizatie colectiva..pot merge de la 2 la X vanatori....(atentie minim 2 la pplx!!)
3.Cartuse pt pasari..hmm aici e greu tare.....dalea negre..si mai rar dalea galbene...cand e frig rau clar rosii.... :lol: :lol: :lol: :lol:

ACUM ATENTIE!
intrebarea trebuia adresata altfel...(se deduce ca pt prepelita dar nu e formularea corecta..!!!)....pt prepelita intre 1.7 si maxim 2 dupa parerea mea...
Spor .
citeste mult..invata..si mai apoi incearca!
iliealexandruionut
Veteran

Mesajde pipabh pe 24 Aug 2015, 22:17